Persuitnodiging: Ontdek het gloednieuwe geheime LEGO thema tijdens de exclusieve premièrevoorstelling in België op woensdag 10 mei

Onder embargo tot 10 mei 2023 16u

Kom jij als allereerste ontdekken waar de LEGO Groep de afgelopen jaren in het grootste geheim aan gewerkt heeft? Naast wereldbekende thema’s als LEGO City, LEGO Ninjago en LEGO Friends lanceert de producent van de bekende stenen binnenkort een gloednieuwe wereld waar kinderen hun creativiteit de vrije loop kunnen laten gaan.

Het is het meest geteste thema van de LEGO Groep tot nu toe. Het R&D proces heeft maar liefst 3 jaar in beslag genomen. Ook Belgische kinderen tussen 6 & 12 jaar namen deel aan het grootschalig onderzoek van de LEGO Groep. De resultaten lichten wij jullie graag toe op 10 mei.

Hoog tijd om kinderen en hun ouders kennis te laten maken met de LEGO figuren die samen op avontuur gaan in een nog onbekende wereld. Je zal ze zien terugkomen in een heleboel nieuwe LEGO sets, maar er is meer. De LEGO Groep legde hun avonturen vast in een gloednieuwe TV-serie. Laat alvast je fantasie de vrije loop gaan. Kinderen mogen die dag in hun favoriete pyjama langskomen.

Journalisten van Belgische media die meer te weten willen komen over deze LEGO lancering zijn van harte welkom op de persvoorstelling op woensdag 10 mei in Kinepolis Antwerpen. Wil jij, samen met jouw kinderen, mete- of petekindje, lievelingsneefje- of nichtje, …, in avant-première deze nieuwe wereld komen ontdekken? Gelieve vóór 5 mei aan te melden bij Friedl De Saeger, [email protected], 0493 58 53 35. ​

Opgelet: de plaatsen zijn beperkt! Daarom kunnen er per medium dat wil berichten over dit onderwerp maximaal 4 plaatsen gereserveerd worden. Kinderen moeten in de leeftijdscategorie 6 tot 12 jaar vallen. Er worden geen uitzonderingen gemaakt.

Programma voor de pers

14u
Verwelkoming

14u30
Voorstelling nieuw LEGO thema

15u40
Interviewmogelijkheden met Marloes Zwagerman, Manager Brand Relations Benelux van de LEGO Groep.

16u30
Einde

Kinepolis Antwerpen
Groenendaallaan 394
2030 Antwerpen

Er zijn in totaal 2.500 gratis parkeerplaatsen zowel rond het complex als in de overdekte parking.

Belangrijk: Al deze informatie is onder embargo tot 10 mei 2023 16u.

Persberichten in je mailbox

Over LEGO

De LEGO Groep is een particulier familiebedrijf met het hoofdkantoor in Billund, Denemarken en hoofdkantoren in Enfield (USA), Londen (het Verenigd Koninkrijk), Shanghai (China) en Singapore. Opgericht in 1932 door Ole Kirk Kristiansen en gebaseerd op de iconische LEGO steen, is het één van ’s werelds toonaangevende fabrikanten van speelmaterialen. Het bedrijf legt zich toe op de ontwikkeling van kinderen en streeft ernaar om de bouwers van morgen te inspireren en te ontwikkelen door middel van creatief spel en leren. LEGO producten worden wereldwijd verkocht en kunnen virtueel worden verkend op www.LEGO.com. Voor meer nieuws van de LEGO Groep, informatie over de financiële prestaties en toewijding aan verantwoordelijkheid gaat u naar www.LEGO.com/aboutus.

LEGO, het LEGO logo, de minifiguur en de steen en nop configuratie zijn handelsmerken en/of copyrights van de LEGO Groep. © 2024 De LEGO Groep.

www.lego.com